lördag 21 augusti 2010

Vill, vill, vill åka till Ikea.
Ska köpa fina förvaringslådor.. och så brukar jag förstås komma därifrån med saker som jag inte behöver också. Men det brukar inte bli alltför dyrt trots allt. Problemet är att när jag kollar igenom deras saker på hemsidan så ser jag alltfler saker som jag "behöver". ;)

Nåja, får vänta tills nästa vecka. Just nu har jag inte så mycket pengar på mitt kort..

Igår kväll hade jag lyckats städa mig igenom alla garderober (det låter som om jag har massor, men så är inte fallet) och byrålådor.. Har fortfarande inte hittat presentkortet jag letar efter, så det får jag nog ge upp nu. Hittade en del saker jag inte visste att jag hade och andra saker som jag har letat efter. Så på det sättet var det bra i alla fall.

Nu ska jag äta lunch och drömmande titta igenom den nya Ikeakatalogen som finns på internet. Roligare att ha den "verkliga" versionen, men den har jag inte skaffat än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar