torsdag 12 augusti 2010

Det blev inget Frizon för min del, men jag tror att jag klarar mig. Lite trist är det förstås, men jag hade inte riktigt något sätt att ta mig dit på, och jag kände inte för att cykla. Nästa år får jag satsa på att vara med på hela festivalen kanske, det skulle vara kul. :)

Istället mötte jag upp Christina på stan som är tillbaka från London och så köpte jag saker som kan vara bra att ha i skolan i höst.. Och lite pysselsaker, bara för att kunna göra de andra sakerna lite finare. ;) Dessutom råkade jag gå förbi några julstämplar och julklappspapper som det var rea på, så de fick också hoppa ner bland mina varor. Okej, jag gjorde kanske av med lite för mycket pengar (en del saker känns löjligt dyra) men om det gör min höst roligare så är det nog värt det. :)



Förutom det så har jag lagat lite mat, och sett till att städa inför tentan imorgon. Det finns många saker jag eventuellt skulle kunna ta till flykten till i stället för att göra tentan, och att städa är en sådan grej. Bäst att vara förberedd..

Så nu får jag se vad jag ska hitta på resten av kvällen. Vet inte om jag borde skumma litteratur, eller låta bli det helt.. Hm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar