fredag 13 augusti 2010

Äntligen

Tänker använda resten av helgen till att vara lycklig..

Nu är tentan klar, och förhoppningsvis får jag ett bra resultat om två veckor. Annars vet jag att jag klarar en omtenta. Nu har jag kämpat och hållit på sen i morse och tänker därför njuta av resten av helgen tills på måndag då jag börjar med fördjupningsuppgiften i litteraturvetenskapen..

Till att börja med ska jag iväg och planera höstterminen för en av aktiviteterna jag är ledare för. Eller ska bli kanske är mer korrekt. Och efter det ska jag äta middag med en vän, sen får jag se vad vi hittar på.

Imorgon hoppas jag på fint väder för då åker jag ut till familjens stuga tillsammans med mina föräldrar. Trevligt, trevligt.

Hoppas att alla som eventuellt läser det här får en kanonhelg!

1 kommentar:

  1. Tjoho, det låter ju alldeles strålande! Hoppas nu att resten av helgen blir superbra!

    SvaraRadera