torsdag 26 augusti 2010

Har haft en jättehärlig dag. Träffade äntligen Jessica igen efter att både hon och jag har varit borta på olika håll och därför inte kunnat ses. Vi besökte bland annat vår gamla högstadieskola och träffade gamla lärare. Det var jättetrevligt. Kul att se att vissa saker aldrig verkar förändras, medan andra verkligen förändras.

Efter det sålde jag min själ till friskis och svettis. Nej, riktigt så illa var det kanske inte, men plånboken blev tunnare i alla fall. Tänkte, att om jag nu ska försöka hålla ordning på allt i lägenheten, plugget och mina andra uppdrag kan jag ju lika gärna börja träna också. Har aldrig testat friskis och svettis, så det är väl värt ett försök. I alla fall så visade Jessica mig dit (hittade inte ens.. det visar hur bra koll jag har. :P) och så köpte vi medlemskort.



Efter den extremt ansträngande uppgiften med att köpa medlemskort gick vi och fikade, mysigt. Blev lite struntprat och uppdateringar av vad som hänt i livet sedan sist och planering/fundering inför framtiden.

Sen följde min pappa med mig till Ikea, åh som jag har längtat. Vi passade på att ta en snabbfika under shoppingturen. Hittade inte allt jag hade tänkt, men en hel del ändå. Framförallt förvaringslådor, och det var ju det viktigaste. Sen blir det ju som det oftast blir (i alla fall för mig) så jag kom hem med lite fler saker än vad jag hade tänkt mig.. Men å andra sidan jämnar väl det ut sig eftersom jag som sagt inte hittade allt jag hade tänkt att köpa. ;)



Så nu har jag ikväll suttit och vikt ihop, skruvat och donat ihop förvaringslådor av olika slag. Här kommer en bild på i alla fall en del av småförvaringen jag skaffade. Är mycket nöjd.



Så nu ska jag bara fylla lådorna och tidskriftssamlarna också.. Men det blir nog inget större problem misstänker jag..

1 kommentar:

  1. Sådana där vita tidsskriftsamlare har vi också. Perfekt att få lite ordning på papprena. Jag högg tag i det för någon vecka sedan. Gjorde dock bara klart mina papper och det var inte dem det var mest oordning bland... ;)

    SvaraRadera