onsdag 11 augusti 2010

Paniken kryper närmare. Okej, tenta på fredag morgon. Jag ska klara den. Intensiva studier hela dagen från och med nu. Förhopnningsvis ett litet besök på Frizon imorgon, det skulle vara så kul. Beror på pluggstatusen ikväll.

Jag kan också meddela att jag snart kommer att bli galen av min granne som verkar spela musik konstant när denne är hemma. Jag undrar hur hög musiken är egentligen, med tanke på att jag faktiskt kan höra den riktigt bra. Det hade kunnat vara jag som spelade den i min lägenhet på en något lägre volym än vad jag vanligen har när jag lyssnar på musik själv..

Ha en fin dag.

2 kommentarer:

  1. Jag börjar starkt misstänka att det finns en sådan granne på de flesta ställen. Här är det visserligen ganska lugnt för det mesta (fast när det inte är det är det väääldigt olugnt, superlyhört ju). Har hunnit med sju flyttar (bortsett från flytta-hemifrån-flytten) och på fem av de ställena har det funnits en sådan där musikspelande granne. Blir helt enkelt till att köpa hus för att få ro ;)
    Hoppas att du kommer iväg på Frizon!

    SvaraRadera
  2. Haha, ja. Så länge det är bra musik är det väl ganska okej, men det är jobbigt när jag också vill lyssna på musik och de blandas.. ;) Flydde till föräldrarna istället.

    SvaraRadera