tisdag 3 augusti 2010


Är för tillfället väääldigt nöjd med mig själv. Jag ligger fortfarande efter väldigt mycket i den ena sommarkursen, men nu har jag sett alla 17 föreläsningar. Den sista var bäst. Nu ska jag bara hinna läsa all litteratur och göra min fältstudie också..

Förutom det så mår jag faktiskt bra igen, och det känns toppen. Idag fyllde min mamma år, så jag var hos henne och firade lite. Lagade bland annat mat, Kyckling med paprika och chilisås. Det var ett nytt recept för mig, men det blev väldigt gott. :)

Jag har hunnit (eller ja, jag tog mig tid kanske är mer korrekt uttryckt) att pyssla ihop ett kort också, har inte pysslat sedan början av juni, så det var kul. :) Såhär blev kortet:
Ett ganska enkelt, men snyggt kort tycker jag, rätt nöjd faktiskt. Nu ska jag ta en kopp te och så får vi se, ska nog plugga lite till innan jag avslutar kvällen med en film eller kanske ett avsnitt av en kriminalserie. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar