söndag 22 augusti 2010

Jag är inte galen, jag lovar.
Men idag har jag gjort årets första julkort. :) Eller i alla fall påbörjat det, får se om jag "piffar" till det lite mer senare. Var mest sugen på att testa den nya stämpeln jag hade köpt, och så vet jag hur stressade ja var i december förra året, så jag tänkte att det är bäst att börja i tid i år.

Annars har jag inte gjort så mycket. Hade familjen över på fika, det var mysigt. Eller ja, jag ordnade bara kaffe, resten hade de med sig. Trevligt var det i alla fall, och min lägenhet blev rätt snabbt städad.
Imorgon ska jag klippa mig, det ser jag fram emot. Längesedan nu, minns faktiskt inte när. Nu ska jag nog se på film.

2 kommentarer:

  1. När det gäller julen kan man aldrig vara ute i för god tid. Jag köpte första julklappen för snart en månad sedan och håller för fullt på att sy på mammas.
    Och kortet är jättefint! (visst är det underbart att vara ledig!!! jag tror att det får bli lite pusslande idag :)

    SvaraRadera
  2. Oj, oj, oj. Jag har inte ens börjat tänka på julklappar än. ;) Men det kanske börjar bli dags i så fall.. Hehe, har några födelsedagar att ordna först bara.

    Ja, det är verkligen jätteskönt att vara ledig. Att hinna pyssla när jag vill för en gångs skull känns jättebra. :) Och jag ska också ta och pussla.. måste bara hämta min pusselmatta från föräldrarna först.

    SvaraRadera