fredag 29 oktober 2010

Efteråt

Tentan igår var nog inte riktigt lika svår som jag hade tänkt mig. Men det är svårt att säga innan jag får resultatet. Jag är nästan säker på att jag blev godkänd i alla fall, det kändes som det. Sen beror det ju lite på hur lärarna rättar, men så är det väl alltid?

Så resten av gårdagen ägnades åt ingenting. Bara vila, titta på tv, fundera över resten av hösten. Lite letande efter ny kurslitteratur.. Ja, och så läste jag faktiskt lite i boken som är till på måndag också. På kvällen var jag på en utbildning med Bilda om hur man kan leda kill- och tjej-grupper. Det var den första delen av tre, och det var väldigt intressant och roligt tyckte jag. Så det ser jag fram emot.

Idag tog jag en lång sovmogon. Jag vet egentligen inte varför, för jag var inte så trött, men det var så varmt och skönt i min säng så jag ville helt enkelt inte gå upp. Resten av dagen har tillbringats här hemma med diskning, städning, lite pluggande och så har jag surfat runt bland pysselsidor på internet.

Om några timmar ska jag iväg till kyrkan till tonårsgruppen och spela sällskapsspel. Det ser jag fram emot. Testade ett av spelen idag som jag köpte i Ullared, eller rättare sagt, jag ville se hur det fungerade, nämligen en digital variant av Tp, och det verkade rätt okej. Men vi får väl se vad det blir för spel ikväll. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar