lördag 23 oktober 2010

Strax dags att sova efter en lång dag..

Högskoleprovet var intensivt, och det kändes rätt svårt. Men det gick bra och jag är nöjd med resultatet. :) Men usch vad svårt det nya provet kommer att bli, vi fick göra en utprovningsdel inför den nya versionen, och jag tror att jag gissade på 90% av frågorna.. tur att det inte räknades in i resultatet för den här gången.. :P

Kvällen har jag ägnat här hemma med mys framför film. Den lilla sjöjungfrun. Var flera år sedan jag såg den, men å så fin den är liksom så många av de andra disneyfilmerna.. Det är något magiskt med disney. :) Blir lite sentimental av de fina sluten.. men det är mysigt på sitt sätt också.

Nåja, sov gott.

4 kommentarer:

  1. Oj, har du redan hunnit rätta?!!
    Du är ju rent vild :)

    SvaraRadera
  2. Det är klart att jag har. ;)
    Provet slutade vid 16.10 och vid 17 kom resultatet upp på studera.nu.. Haha
    Jag ville ju veta om det gick sämre än sist elelr inte eftersom det kändes rätt svårt.

    SvaraRadera
  3. Högskoleprov? Jag undrar såklart varför du gör det när du kommit in på utbildningen. (ps. har försökt kommentera flera gånger med det har visst inte fungerat..)

    SvaraRadera
  4. Ja, det skulle man kunna fråga sig..
    Jag gjorde det mest som en skoj grej för att försöka förbättra mitt resultat, (även om det är ett dyrt "nöje"). Nästa höst gör de om provet så att det blir mer matteinriktat, och då är det kört för mig.. Ville lyckas få ett så bra resultat som möjligt innan dess.
    Men så var det delvis för att tävla lite med min syster också.

    SvaraRadera