torsdag 14 oktober 2010

Tjo!
Igår hade jag ingen lektion på skolan, så jag pysslade halva dagen, eftersom min kompis fyllde år. :) VIlle göra ett fint födelsedagskort så jag testade en ny variant. Grattis i efterskott Jessica!Under eftermiddagen var jag där och fikade.



Här är en ny variant av kort, det var inte så svårt som jag trodde att det skulle vara, men kul att göra. Blir nog något mer någon gång. Till vänster är det två värmeljus och en tändsticksask.




Jag passade på att "omvandla" en chokladkka också, så att den blev lite finare. Det har jag heller aldrig testat förut, men det gick bra.




Under gårdagskvällen passade jag på att träffa en annan vän och hade filmkväll. Vi såg "Den hemlighetsfulla trädgården". Den var riktigt bra. Har sett den när jag var yngre, men kom inte riktigt ihåg den sedan innan.



Idag har jag varit på universitetet igen, på en föreläsning om kemi. Massor av atomnummer och massa och ja.. jag vet inte vad. Lite snurrigt blev det mot slutet, men jag tror att jag förstod i alla fall. Ikväll blir det ut och stjärnskåda igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar