lördag 16 oktober 2010

Okej.. jag erkänner. Jag kanske råkade somna en rätt lång stund här mitt på dagen i min sköna säng när jag kom hem från kyrkan.. Och det var väl kanske inte jättesmart egentligen, för nu kommer jag med största sannolikt ha svårt att sova ikväll.. men, det jag mest blir konfunderad över är vad jag drömde om.

Hade en lång dröm (mardröm?) om att jag totalt tappade allt under en tenta som bara gick ut på att pricka ut planeterna i vårt solsystem rätt.. Det kändes så verkligt. Jag satt och suddade och suddade och flyttade planeter och råkade blanda in något grundämne i systemet istället för en planet. Flera timmar satt jag där medan de andra var klara på tre minuter.. Hemskt känsla. :P Tillslut tror jag att jag fyllde alla tomma luckor och fick gå därifrån, men jag fick inte veta om det blev rätt eller inte, för läraren hade tröttnat och gått därifrån.

Nu är frågan hur jag ska ta drömmen.. har jag pluggat för mycket och blivit virrig? (Tyvärr knappast troligt) eller ska jag ta det som en pik över att jag har pluggat för lite? ;) Jag ska nog ta en genomgång av planetsystemet nu i alla fall.. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar