onsdag 27 oktober 2010

Okej, imorgon är tenta.
Och det ska gå jättebra!

För det har jag bestämt. Så det så.

Jag har i alla fall pluggat igår och idag, en hel del faktiskt.. men nu vet jag inte riktigt vad jag ska plugga mer. Jag kan långt ifrån allt, men förhoppningsvis kan jag det som de vill att jag ska kunna besvara på tentan.. Om inte annat får det väl bli omtenta, inte mycket att göra åt det i så fall. Jag vet åtminstone vad en exciterad atom är. Det visste jag inte innan den här kursen.. så något har jag alltid lärt mig.

Idag har jag dessutom hunnit vara på ikea och på jysk. Och jag körde dit. I mörkret. Och i regnet.. Men det gick bra. Tjo. Så nu ska jag väl snart sova så att jag håller mig vaken imorgon. Som belöning har jag bestämt att jag ska få pyssla imorgon eftermiddag om jag vill. Sen är det väl dags att börja med nästa skoluppgift..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar