torsdag 16 september 2010

Tjo!

Igår blev en ordentlig dag med tvättning, städning och diskning.. tyvärr inte så mycket pluggande. Men det kommer det med. Det är ofta min lägenhet blir väldigt ren och fin när jag har alldeles för mycket att plugga.. :P

Idag har jag i alla fall varit på ett seminarium i skolan som jag inte är så nöjd med, tyckte inte att jag fick ut särskilt mycket av det. Men, men.. det kan ju inte alltid vara så heller. Imorgon tror jag att vi ska spela något typ av rollspel, det blir intressant hur det går.

Virkade lite igår också, och idag gjorde jag klart en ny liten kompis som ska lämnas vidare imorgon tror jag. Förhoppningsvis får den ett nytt hem i alla fall. :)
Jag hade inte tänkt att skriva något om valet i bloggen, men det är väl svårt att låta bli så här års.. Nu är det få dagar kvar, men jag blir fortfarande irriterad på alla valskyltar som sitter överallt! Rena nedskräpningen. Det borde inte vara lagligt.. Finns det något belägg för att folk röstar på ett visst parti bara för att det har flest valaffischer?
För övrigt har jag sett väldigt lite av debatterna, jag tror att jag vet vad jag ska rösta efter informationen jag har läst ändå.. jag blir mest frustrerad över att de mest verkar bråka med varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar