fredag 24 september 2010

Liten uppdatering

Jag hade tänkt att uppdatera för flera dagar sedan.. men så blev det inte. Har slarvat lite, så kan det bli ibland.

Det här inlägget blir nog inte så långt heller, för jag har inte kameran där jag är för tillfället och kan därför inte lägga upp tillhörande bilder, det får bli ett längre inlägg imorgon när jag hinner istället.

Idag har jag i alla fall skrivit tenta, och jag tror att det gick helt okej. Det känns bra. :) Jag gick visserligen upp obehagligt tidigt (men egentligen en vettig tid.. det är bara det att jag har vant mig vid lite sovmorgon..) och komemr att vara vaken ett bra tag till, men det ska nog gå. Efteråt planerade jag och några klasskompisar inför en lektion vi ska hålla på en skola nästa vecka.

Och så passade jag på att köpa en ängel jag har skrivit om i ett tidigare inlägg. Den som jag hade tänkt köpa fanns inte inne just nu, men det får väl bli nästa ängel som jag skaffar istället. Det blev lite som en belöning för den här tentan och för att jag klarade båda sommarkurserna, eftersom jag har fått definitivt besked om det nu. (Och om jag inte klarade den här tentan får jag väl se det som ett "tröstpris"..)

Nu ska jag iväg och sitta barnvakt om en timme, och det ser jag fram emot. :) Kanske kan bli lite virkat när barnen sover, längre fram mot kvällen också.. Trevligt.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar