fredag 3 september 2010

För den som inte vet kan jag ju tala om att jag samlar på änglar. Jag tror att jag har knappt 30 stycken av olika slag utplacerade lite här och var i lägenheten. Och idag har jag, förutom att ha pluggat, gjort matlådor, hjälpt en kompis med facebook och ätit resterna av chokladbollarna också tittat på lite änglar som jag någon gång skulle vilja ha i min samling..

Bland mina favoritänglar finns änglarna i en serie som heter Willow Tree. Tycker att de är vackra, och alla har sitt eget speciella budskap. Någon gång skulle jag vilja äga hela serien och kunna beundra dem varje dag, men eftersom det kommer några nya varje år blir det nog en utmaning.. Här är några av dem som jag hittade på willow trees hemsida.




Nåja, som sagt så får jag väl vänta tills jag blir rik med att köpa dem. Så länge kan jag ju beundra dem jag har och titta på de andra på internet. ;) Men jag får väl se, antagligen kommer det hamna en liten ängel i min samling till hösten i alla fall.. jag kan nog inte låta bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar