lördag 4 september 2010

En lördagskväll kan man göra många saker..

T.ex. kan man diska, tvätta, städa lägenheten, skruva ihop nya förvaringslådor från Ikea och titta på dåliga tv-serier..

Nåja, kanske inte världens roligaste lördagskväll, men saker blir ju gjorda i alla fall.

I förmiddags var jag på Friskis och Svettis för första gången, och gjorde något vill säga. Tränade yoga, det var trevligt. Skönt att börja dagen med. Lite annorlunda. Sen åkte jag iväg till Mariebergs galleria för att promota vår scoutkår eller vad man ska säga.. försökte få några nya att bli intresserade av att komma och testa på scouting, det gick inte så bra. Fanns inte så många barn att försöka få intresserade, så efter någon timme gav jag och mina ledarkollegor upp. Då tog jag en sväng förbi Ikea och köpte de sista förvaringslådorna, så nu tror jag att jag har det jag behöver för ett tag. Fast det är kul att åka till Ikea.. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar