torsdag 1 april 2010

April, april

Tjohej! Idag är det första april och nu hoppas jag att våren är här, även om vädret har varit väldigt omväxlande.


Tog en lång sovmorgon efter gårdagens sena biovisning. Tyckte att det var riktigt kul att se Avtar i 3D, speciellt häftigt var det med skogen i mörkret med alla vackra färger. :)


Annars har jag inte hunnit med så jättemycket, har städat eftersom jag skulle få besök, sen skulle jag försöka göra rulltårta, den blev misslyckad som man kan se. Tror att jag ska hålla mig till saker jag kan, åtminstone när jag väntar besök.





Som tur var hade Tempo öppet så jag cyklade dit och köpte en färdig rulltårta (inte lika gott förstås, men..) och gjorde små påskbakelser. :) Fick fint besök av mamma och syster som kom och fikade, det var trevligt.







Packade upp sakerna jag köpte i Ullared, bland annat köpte jag lite pysselsaker från Panduro Outlet, mestadels papper så att jag snart kan göra fler fina kort.




Och så köpte jag den här fina stenen (jag gillar den i alla fall), den får pryda min hall tillsammans med min lilla lykta. Mysigt.

Nu måste jag nog sätta igång med en examinationsuppgift till skolan, usch, inget jag ser fram emot men sådant som måste göras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar