onsdag 14 april 2010

Tjoho

Nu är verkligen våren här, och jag älskar det!
Det är så härligt att känna solen värma, och att kunna sitta utomhus och ha det trevligt tillsammans med vänner. :)

De senaste dagarna har jag faktiskt mest pluggat och tagit det lugnt, det har varit så skönt att känna att jag inte är stressad, utan kan ta allt i min takt. Idag har jag till och med hunnit pyssla ihop ett kort, trots att klockan inte är så mycket än. Har märkt att jag börjar bli piggare om morgonen när jag vknar också, säkert en effekt av solljuset, och kanske det faktum att jag har bestämt mig för att inte gå och lägga mig försent.

Tyvärr kommer det nog inte upp några bilder idag, i så fall eventuellt senare. Annars kommer det senare i veckan. Har nämligen lånat ut min kamera till en kompis. Får se, kanske kan ta ett kort med mobilkameran på kortet jag tillverkat idag. Det är kul att ha kvar bolder på det jag gör sen, det är väl framförallt därför jag tar kort på allt. Det är ju trist om jag skulle råka göra två likadana kort till samma person menar jag. ;)

Idag blir det nog årets första utomhusglass. :) Får se om det blir en nyhet eller en gammal klassiker. Om en stund ska jag iväg till skolan och träffa mina klasskamrater och ha förseminarium, det blir säkert bra. Bakade lite igår till förseminariet, får hoppas att det blev bra.

Sen måste jag bara ta och bestämma mig för vad jag ska läsa för kurser till hösten.. Svårt.. :S
Ha en fin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar