söndag 11 april 2010

Bilder från de senaste dagarna

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna. Tänkte först redigera in dem i inläggen, men det blev för krångligt.




Ett enkelt födelsedagskort jag gjorde i början av veckan. Tycker att det är rätt svårt att göra kort till killar, men är rätt nöjd ändå.



Firade med pannkakor, jordnötsringar och saft i fredags som belöning för att delkurs 2 var slut, skoluppgiften blev klar i tid, bra betyg i konflikthantering och några dagars ledighet.


Dessutom försökte jag skapa den största kuddhögen jag kunde och täcken och filtar och kurade ihop mig framför Twilight. :)



Eftersom jag var ledig igår hann jag ju testa en ny sorts vikning på kort. Det här blev ett stafflikort, som jag blev nöjd med. :) Kul att testa nya saker.

Ha det bra!

2 kommentarer:

  1. Haha, det var ett bra sätt att fira på!
    Och korten blir jättefina, vad duktig du är!

    SvaraRadera
  2. Ja, mig gick det ingen nöd på. Hade en väldigt trevlig dag. :)
    Kul att du tyckte att korten blev fina, det tyckte faktiskt jag med. Oftast brukar jag aldrig bli riktigt nöjd, men den här gången så..

    SvaraRadera