fredag 2 april 2010

Studier

Hej!
Idag har dagen präglats av specialpedagogiska studier. Tyvärr kanske inte fullt så mycket som jag hade hoppats, men jag har åtminstone skrivit nästan hälften av min slutuppgift på den här delkursen. Bara andra hälften kvar alltså.

Jag har inte så mycket intressant att berätta, eftersom jag har pluggat större delen av dagen. I förmiddags var jag dock med en kompis på en visning av Aloe Vera produkter. Det var rätt kul, jag hade inte alls tänkt spendera några pengar, men tja.. jag är väl lättlurad? Nej, jag hoppas att produkterna jag beställde är bra, det verkar de vara i alla fall. :) Får hålla mig borta från sådant i fortsättningen, åtminstone tills jag har lite mer pengar i plånboken..

Nu är det i alla fall påskhelg, och morgondagen kommer att spenderas bland annat i kyrkan och antagligen hemma hos den övriga familjen en stund. Sen skulle det vara skönt om jag kunde bli så gott som klar med slutuppgiften så jag kan ta lite ledigt helt och hållet, men så kmmer nog inte fallet vara. Man kan ju alltid hoppas dock. Ska försöka laga lite matlådor imorgon också så jag har något att äta i nästkommande vecka.

Nehej, nu ska jag fortsätta plugga innan Stargate Universe börjar.

Glad Påsk!

1 kommentar:

  1. Oj, vad duktig du är! Jag försöker att dra mig tillbaka några timmar och vara mindre social till förmån för skrivandet. Resultatet har hittills inte varit särskilt imponerande...
    Men en sida är klar. Jag kommer i allafall garanterat ha att göra på måndag :)

    SvaraRadera