måndag 5 april 2010

Ikea

Det snöade idag!
Vaknade och blev helt chockad. Förstod inte varför det var så vitt utanför köksfönstret när jag tittade ut på morgonen. (Var väl inte riktigt vaken.. hade helt ställt in mig på att det inte skulle snöa mer) som tur var så försvann det ju snabbt.


En del av dagen har tillbringats med att hjälpa en vän flytta hennes butik till en ny lokal. Det var jättetrevligt och vi var rätt många som hjälpte till så det gick väldigt fort! Sen bjöds det på fika och sushi och jag testade sushi för första gången i mitt liv. Har inte ens sett det i verkligheten tidigare.. Men jag tror inte att det är min grej riktigt.


Sen var jag med pappa på Ikea och Lagerhaus. Jag körde bil dit, det var ett tag sedan jag gjorde det, så det var skönt att känna att jag inte har glömt hur man gör. ;) Köpte en present på Lagerhaus och på Ikea köpte jag förvaringslådor, praktiskt att ha. Ska bli skönt att få ner lite saker i mitt förråd. Ska bara våga gå ner dit bara, kanske får ta med mig någon. :P


Appropå Ikea, jag undrar vem det är som kommer på alla namn på produkterna egentligen. Det finns ju så hiskeligt många. Någon som vet?

Under kvällen har jag testat min digitala fotoram lite. Fick den i påskpresent av mina föräldrar, snacka om att jag blev glad. :) Har önskat mig en jättelänge. Bilden på bilden är från i julas när jag var på Teneriffa, men jag vet inte om det syns så bra..




Nu är det dags att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar