onsdag 31 mars 2010

Åh, jag är riktigt trött efter gårdagen i Ullared.
Det är jobbigt att åka buss så länge, och jag har svårt att lyckas sova, men ett par minuters sömn här och där lyckades jag få. På hemresan visades dessutom film, "The Proposal". Hade inte sett den förut, men jag tyckte att den var väldigt bra.

Appropå film, om ett par timmar ska jag iväg och se Avatar i 3D, det ska bli jättekul! Jag gillade Avatar redan när jag såg den första gången, så det ska bli häftigt att se den i 3D.

Trots sömnbrist lyckades jag ändå hitta en hel del saker i Ullared, jag köpte lite filmer, några klädesplagg och cd-skivor, pysselsaker och annat smått och gott som råkade komma i min väg. Att handla på Gekås är som att handla på IKEA, man bör alltid ha med sig lite extra pengar, jag råkar i alla fall oftast komma därfirån med mer än jag har tänkt. Det kommer kanske upp lite bilder på bloggen senare på en del saker jag köpte.

Idag har jag varit på universitetet och haft seminarium. Vi diskuterade boken "Dibs söker sig själv", jag har inte hunnit läsa klart den men gillar den jättemycket. :) Den kommer nog hamna i min bokhylla framöver.

Sen har jag inte gjort så mycket, ätit och tagit siesta för att hålla mig vaken ikväll. Nu ska jag ta en kopp kaffe och sen ska jag se om jag kan bestämma mig för vad jag vill skriva min examinationsuppgift om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar