måndag 29 mars 2010

Gårdagen blev perfekt. Tillbringade den med mamma tittande på skidskytte (något jag typ aldrig gör, men det var rätt kul), konståkning (å, vad vackert det är. :)) och Bones. Det hela blev ju inte sämre av riktigt god mat..

Den här dagen började dock inte riktigt som jag ville.
Jag hade svårt att sova och när jag väl somnade kändes det som om jag skulle gå upp igen. När jag hade fått i mig lite kaffe kändes det dock bättre. Var på universitetsbiblioteket vid 8 för att se till att vara den första att läsa referensexemplaret av en bok vi har till en lektion till på onsdag. (Biblioteket öppnar 8.30, ville vara i tid..) Tyvärr så fanns ju inte exemplaret, det var spårlöst försvunnet och det gjorde inte dagens början bättre.

Tur att jag har snälla klasskompisar. :)

Seminariet var intressant, även om jag inte riktigt hittade relevansen för just specialpedagogik så var det kul att alla var engagerade och hade saker att säga.

Väl hemkommen bakade jag kladdkaka, åt lite tacopaj som jag lagade i lördags kväll och så bjöd jag över en kompis. Vi spelade Monopol och såg på film, riktigt trevligt.

Nu ska jag bege mig till min familj för att invänta natten då vi ska iväg på äventyr i Ullared. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar