torsdag 27 maj 2010

Tjohej!
Igår skrev vi äntligen klart slutuppgiften till universitetet, så nu känns det som om jag verkligen kan njuta av min lilla semester i helgen. :) Vi satt på Mummel & Mums och pluggade, det var rätt trevligt, men ganska dyrt. Jag blev glad av att höra skratten från barnen som lekte i lekhörnan i alla fall.



Väldigt fokuserade under skrivandet..


Kaffe och kaka. Behövdes efter ett par timmar.



Och så tänkte jag att jag kunde lägga upp två kort som jag har gjort. :) Nu när jag blir lite mer ledig hoppas jag att jag hinner pyssla lite mer. Jag gillade den gröna bakgrundsfärgen på de här korten.
Imorgon åker jag till London och hälsar på en kompis, det ska bli jättekul! Så om ett par dagar får ni säkert se bilder från London i bloggen. Lite nervös över att jag ska tappa bort mig någonstans på vägen men allt går väl att lösa på ett eller annat sätt. Lite läskigt att börja prata engelska igen också, det känns som om det var längesedan. Man glömmer så mycket när man inte pluggar. :P
Nåja, ha en trevlig helg. :)

2 kommentarer:

  1. Ja, men det är ju just det som är tryggheten när man reser. Även OM det blir fel eller knas någonstans så går det alltid att lösa.
    Kul med ett litet äventyr. Jag ser fram emot londonbilder här sedan och är ungefär hur avundsjuk som helst.
    Ha det kanonbra!!!

    SvaraRadera
  2. Mm, Londonbilder blir det definitivt. Jag hoppas att ni får det jättebra här i Sverige. :)

    SvaraRadera