måndag 10 maj 2010

Dagarna går så fort så fort.. jag hinner inte med.
Helgen har inte tillbringats åt studier som det var tänkt, passade på att träffa lite vänner istället.
I lördags träffade jag min bästa vän. Alltid lika trevligt, eftersom vi inte ses så ofta numera. Var hemma hos henne och åt en riktigt god lunch, spelade kort och hade kul. Hon har jättesöta katter och en av dem var väldigt nyfiken på min sko. ;)




Under söndagen fick jag chansen att gå på Karl Johan Skolan jubiléumskonsert. Riktigt häftigt! Ca 800 körsångare från skolan som går där nu eller tidigare har gått där. Älskar körmusik, så det var riktigt häftigt att höra. Tycker att det är fantastiskt att man kan få så många människor att sjunga tillsammans ochatt det låter så underbart som det gör.




Idag har jag gjort massor av saker. Bland annat klippt mig och pluggat. I helgen kom min pappa förbi med några kaffekoppar jag fått ta med mig hemifrån. Sen var han snäll och tvättade mina fönster också. (Det känns som om jag ska tappa ut dem när jag försöker vända på dem. :P)
Så kaffekoppen invigdes idag medan jag läste kurslitteratur. Mysigt.



Nu ska jag se lite på tv innan det är dags att sova. Imorgon blir det föreläsningar på universitetet.

3 kommentarer:

  1. Åh, den där jubileumskonserten hade verkligen verkligen verkligen jag också velat gå på. Verkligen!!!
    Nästan lite arg är jag att jag inte uppfattat tidigare att den skulle vara.

    SvaraRadera
  2. För övrigt tyckte jag att det såg ut som om en jätteråtta var på väg ner i skon ;)

    SvaraRadera
  3. Mm, synd att du missade den. Du får gå på deras julkonsert i vinter, de brukar också vara jättebra. :) Haha, om det hade varit en jätteråtta hade jag nog inte tagit kort, utan snarare sprungit. ;)

    SvaraRadera