måndag 3 maj 2010

Hej!
Okej, ett snabbt inlägg innan det verkligen är dags att sova. Imorgon är det verkligheten som gäller igen med plugg på universitetet och långa föreläsningar.

Helgen har varit helt underbar. Pluggade en stund på lördagskvällen och träffade sedan en vän, vi spelade minigolf, men det gick inte så bra för mig. :P




Sen tittade vi på filmen Blood Diamond (med Leonardo DiCaprio). Jag tycker att det var en bra film, men det var jobbigt att titta på den eftersom det är så mycket hemskt som händer. Den var dock sevärd och inget jag ångrar att jag har sett.


Igår var det så väldigt underbart väder. Passade på att gå en promenad med min syster och äta lite lunch med henne. Pluggade lite, och virkade. Denna dag såg ungefär likadan ut, gick ytterligare en promenad med systeryster (som var väldigt trött efter att ha varit vaken hela natten.. ) och efter det tittade hon in hos mig på en kopp kaffe och muffins. :) Mysigt.
Jag har inte pluggat så mycket som jag har tänkt.. (gör man någonsin det?) men har i alla fall fått en del läsning avklarad. Dessutom har jag virkat klart en amigurumi som jag tänkte visa här när jag har stoppat och sytt ihop den. Är riktigt stolt över mig själv! :) Dessutom har jag passat på att kolla upp sommarkurserna jag ska läsa och börjar redan få panik.. ska kolla mer på det i veckan.
Nej, nu är det dags att sova.
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar