lördag 20 november 2010

Mitt i natten.
Är egentligen alldeles för trött för att vara vaken.
Övernattning med tonåringarna i kyrkan.
Många sitter framför datorer och spelar spel jag aldrig har hört talas om..
Ledarna spelade ett tag Rummikub, ett spel jag har börjat gilla. Ännu senare TP. Lite lagom svårt när man egentligen borde sova.. Eller rättare sagt, väldigt svårt.

Tacos, glögg, godisbakande, värmeljus, andakt och trevliga människor. En härlig kombination, ibland är jag bra nöjd med mitt liv. Men strax är det nog dags att sova ändå. Låta de yngre vara vaken hela natten, men jag själv behöver ändå ett par timmar sömn. För några år sedan var jag bland dem som kunde vara vaken över ett dygn, men så kan jag inte riktigt påstå att jag mådde så bra dagen därpå heller.. Det värsta var nog någon termin när jag hade öppet hus i skolan direkt efter att ha varit vaken en sådär 25 timmar i sträck. jag somnade på bussen hem en kort stund.

ANnars har veckan varit rätt bra, har haft en del föreläsningar som kanske kännts lite halvt nödvändiga, men jag har varit på skolan i alla fall. Det gör att man går upp i tid och gör saker och ting. Jag har spelat lite på wii-spelet som jag köpte förra helgen, men ändå inte vansinnigt mycket. Föröker begränsa spelandet så att det itne ska ta upp för mycket tid. ;) Jag har dessutom haft en del matte att räkna.. Bråk, verkligen inte min grej.

Idag har jag varit ute och letat födelsedagspresent till min lillasyster som snart inte är så liten längre.. Nästa vecka fyller hon 18. Känns lite konstigt, men rätt trevligt ändå. I helgen ska jag försöka göra ett födelsedagskort till henne. Och imorgon ska jag dessutom förbi Jessica för att äta mat och titta på film, om det inte är för svårt att ta sig fram i snön som förväntas komma.. Mysig helg tror jag. Det blir bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar