onsdag 24 november 2010

Hej igen.
Förra helgen var trevlig. Fick tillsist sova i alla fall, och det var väl tur det. Men rummikub, som bilden nedan visar var väldigt roligt. Får försöka hitta någon mer som vill spela.



På lördagskvällen var jag hemma hos min vän Jessica i hennes nya lägenhet, och hon bjöd på god mat. Vi pasade på att se Harry Potter 6 eftersom vi i måndags var på bio och såg film 7, del 1.
Trevligt var det.



På söndagen var jag sedan med och sjöng på gudstjänsten tillsammans med damkören jag har övat med några gånger. Det var väldigt trevligt och uppskattat. Kul att göra något annorlunda ibland. Efter det tog jag mig hem och pysslade på ett födelsedagskort till min syster som tillsist blev såhär:





Jag hann köpa en födelsedagspresent och slå in den också, och igår fyllde hon år. Var över tll familjen och firade en stund innan jag skulle vidare till scout för att deorera tändstickaskar.

Idag har jag varit i skolan på föreläsning, och imorgon blir det nästintill heldag. Känns lite jobbigt. Men förhoppningsvis är det bra i alla fall. Sen ska jag försöka köpa det jag behöver för adventshelgen. Har äntligen fått tag på adventsljustakar i "träfärg" tack vara mina föräldrar i alla fall. Trevligt. :)

Så mycket mer har jag inte att skriva just nu..
Ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar