måndag 28 maj 2012

Igår var det mors dag. Det blev ett kort till henne med. :)



Hälsade på hos familjen en stund, åt vaniljostkaka och en bärsmoothie. Var ute i solen en stund och läste på deras uteplats. (Börjar få alltför många böcker jag läser samtidigt nu..) Sen åt jag en god lunch med familjen. Umgicks lite med systeryster innan det var dags att ta mig hem.

Hade bestämt mig för att jag skulle ta itu med min inglasade balkong, göra rent möblerna jag hade utomhus förr och dammsuga lite så att jag faktiskt kan vara där ute nu när det är sommar och skönt. Kan vara mysigt att sitta där ute på kvällarna och sticka kanske. :) Då fick jag syn på en gigantisk läskig geting som på något sätt tagit sig in. Inte okej. Tycker inte om getingar..

Efter mycket om och men tror jag att jag fick ut den. Får se, ska försöka göra iordning balkongen idag efter jobbet om jag hinner. Tänkte se om jag kunde hitta någon bra matta någonstans så jag slipper gå på det kalla, smutsiga betonggolvet.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar