lördag 26 maj 2012

Mer skapande

När jag ändå bloggar kan jag ju passa på att visa lite fler fler kort jag har gjort de senaste veckorna! Av någon´anledning kan jag tyvärr inte rotera alla bilder..


















Tre födelsedagkort. :)



















Har en nära vän som nyligen fått barn. (Det är till den lilla bebisen som filten från förra inlägget är gjord). Självklart ville jag skicka ett litet kort.

















Två vänner från universitetstiden gifte sig för en vecka sedan. Första gången jag fått göra ett sådant kort, kul! Det gör jag gärna igen. :)

En släkting fyllde 80 år för en tid sedan. Här är ett kort till henne. Insida och utsida.

Och så passade jag på att göra ett litet överraskande kort till en Anna som jag skrev C-uppsats med förra terminen. Hon skriver ytterligare en C-uppsats nu, så jag tänkte att jag skulle passa på att peppa henne lite så här på sluttampen. Fram och baksida på kortet.

1 kommentar: