tisdag 19 juli 2011

Open art

Om jag ändå fortsätter med sådant jag har gjort sista tiden kan jag ju lika gärna visa ett gäng bilder från när jag och Jessica var runt och såg på konstverk här i staden under samlingsnamnet Open Art. Kul när det händer något i staden! Tycker bättre om en del konstverk än andra, men så är det väl alltid. Har inte kort på alla, men här är i alla fall några.













Passade på att svalka fötterna i fontänen som har anlagts på ett av torgen i staden.





Efter konstverksrundan åt vi middag på Rosalies i stan. Deras Chicken Alfredo är riktigt god, men det var så mycket mat. Orkade inte äta upp..




Efter maten tog vi oss upp till biografen och såg på Baksmällan II, en rolig film tyckte jag. Men så gillade jag ju film ett också. Den här kanske var lite väl överdriven, men så går det väl när man ska försöka överträffa den föregående filmen. Efter det gick vi en promenad och hamnade tillsist på Harrys där vi drack varsin cider innan det var dags att ta sig hem. Efter massor av skratt och fotografier på konstverk och olika miner skildes vi åt och åkte hem var för sig. En jättehärlig dag måste jag säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar