tisdag 19 juli 2011

Konfirmation

Här kommer bilderna jag tänkte lägga upp för ett par dagar sedan.
Förra söndagen, dvs, inte i förrgår, var jag iväg på konfirmationsgudstjänst. Några av tonåringarna jag är ledare för konfirmerades, så jag passade på att åka dit.

Det blev några kort till konfirmanderna, jag blev nöjd med dem, dekorationspapprena var fina. Jag hade först tänkt att göra olika till varje konfirmand, men så blev det inte. Hade inte tillräckligt med tid för det tyvärr. Och jag blev ändå nöjd med den här designen.









Gudstjänsten ägde rum utanför Örebro i en kyrka jag tycker om. Omgivningarna är jättefina, och träkyrkan är fin. När jag konfirmationsläste var jag iväg där ett par dagar tillsammans med min konfirmationsgrupp. Eftersom jag inte vet om jag får lägga upp bilder på människorna som var där, får ni nöja er med lite översiktsbilder.









Jag träffade dessutom en jättesöt flicka som föddes i början av juni. Små bebisar är så mysiga! :)

Efter gudstjänsten besökte jag en av konfirmanderna hemma hos henne, det var jättefint och trevligt att träffa människor från både min församling och hennes släkt. Mycket trevlig dag helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar