tisdag 12 juli 2011

Åh, jag har lite tappat räkningen på dagarna och när jag var var. Det var nog inte förra veckan jag var på scoutläger, utan den dessförinnan. Tiden går i raketfart när man bara njuter av ledighet. Eller ja, för mig gör den det i alla fall, eftersom det känns som om jag är ledig så sällan annars. Under terminerna så har jag visserligen inte haft så många lektioner i veckan, men desto mer att läsa och dessutom känner man sig aldrig riktigt ledig som student när man vet att det finns saker som jag borde göra, borde läsa, borde förbereda mig inför.. Man blir liksom aldrig färdig. Förra sommaren pluggade jag också. Är oerhört nöjd över beslutet att låta bli att plugga under denna sommaren, även om plånboken är mindre nöjd över det beslutet.. :P

Har tyvärr inte så många bilder från årets scoutläger, det blev inte riktigt av att jag tog några. Och de jag har innehåller bilder på scouterna, och de vill jag inte lägga upp om jag inte har tillstånd. Det var ett trevligt läger i alla fall, om än väldigt, väldigt varmt. Jag badade utomhus för första gången i år dock, i vatten som var typ 15 grader varmt (eller kallt.. om jag ska vara ärlig). Det kändes bra. :) Dessutom blev det ett roligt om än ovanligt läger för min del, och det kändes lite konstigt när det inte var som det brukar. Men, men.. trots min ovilja tidigare i våras kändes det bra att komma iväg i alla fall. Scouting är oftast hur bra som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar