lördag 4 juni 2011

Det är lördagsförmiddag, skolan är slut och jag har haft några dagars ledigt, har några framför mig.

Härligt!

Sitter för tillfället och försöker lösa Melodikrysset på radion, men tycker att det är rätt svårt när jag är själv. Får ta lite hjälp av google..

Sista seminariet gick bra i tisdags, så nu är ytterligare en kurs avklarad. Bara en termin kvar, sedan är jag färdig lärare. I onsdags jobbade jag på en förskola här i stan för första gången. Det var spännande, och lite annorlunda. Har inte varit med så små barn tidigare, de här var 2 år och lite yngre, så det var kul att uppleva något nytt. Hoppas på att få jobba lite mer i sommar.

Annars händer inte så mycket, njuter av ledigthet. Läser skönlitterära böcker. (Som jag har längtat efter det). Har fixat lite studentpresenter o.dyl, och idag har jag tänkt att pyssla ihop några kort. Jag gjorde ett kort tidigare i veckan, tyvärr blev det lite försent ivägskickat, tänkte inte på att det var helg och sånt. Så eftersom jag gissar att det inte har kommit fram ännu, får ni vänta några dagar till innan jag lägger upp en bild här på bloggen. :)

Nåja, nu ska jag fortsätta kryssa.
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt det lät med melodikrysset. Lite pensionärsvarning visserligen men jag ska nog börja med det jag också tror jag. :)

    SvaraRadera
  2. Haha, jo, lite kanske. Men jag har redan samlat på mig så pass många pensionärspoäng, så jag kan lika gärna fortsätta. :)

    SvaraRadera