tisdag 28 juni 2011

Varmt, varmt, varmt..

Men jag ska inte klaga, hellre det än regn känner jag just nu.
Men det vore inte helt fel om det fanns ett scoutlinne. Just nu sitter jag i scout-toppen, och det är varmt nog. Jag gissar att jag tar på mig även skjortan i eftermiddag om det är invigning för scoutlägret då, men det beror på om jag svimmar av värmeslag eller inte. Jag tycker ju egentligen att skjortan är snyggare än t-shirten..

Scoutläger snart. I och för sig mycket kortare än vanligt, men det känns bra ändå. Skönt att komma ut i ksogen lite, men ändå inte vara borta alltför länge.

Ha en bra vecka!

1 kommentar:

  1. För min del får det gärna regna. Mycket hellre det än olidlig värme (det är nästan enda gången jag klagar på vädret -när jag ska jobba och det är så varmt!).

    SvaraRadera