onsdag 22 juni 2011

Det är en trött person som skriver detta inlägg. Snart dags att sova tror jag.
Men jag har haft en toppendag i Västerås där jag hälsat på en vän. Jag tycker så mycket om att åka tåg, så att åka fram och tillbaka dit såg jag mest som ett plus. :)

Det var många år sedan jag var i Västerås sist, men jag måste säga att det är en trevlig stad i alla fall. Sen hade vi ju fint väder, och det var inte heller fel. Så besök i olika affärer (bland annat en pysselaffär som jag drog med henne till), lunch-ätande och massor av Ticket-to-ride-spelande är jag i alla fall hemma igen. Mysigt att bara åka iväg sådär över dagen. Bilder kommer nog, men har inte hunnit lägga in dem i datorn än.

Fantastiska systeryster tog ju också studenten den 10:e juni, precis som många andra, och självklart knåpade jag ihop ett studentkort till henne med. Här är en bild från hennes studentmottagning, men den är beskuren och ser lite halvskum ut såhär kändes det som. Om man klickar på bilden blir den däremot bättre.



Och så kortet. Har råkat vrida en bild, och hur jag en gör får jag den inte att bli rätt..








Annars så händer det inte så mycket, jag träffar vänner, funderar på var sommaren tar vägen (Kan inte förstå att jag snart har haft en månads lov. :S) Funderar lite på framtiden, vilar inför hösten, spelar spel, läser och pysslar. Förbereder mig inför scoutläger, fixar och donar. Försöker hitta en cykelnyckel som har försvunnit helt och hållet. Det känns som om jag har letat igenom lägenheten flera gånger utan att hitta den.. rensat lådor och haft mig. Kan inte förstå var den har tagit vägen.

Imorgon ska jag försöka mig på att vara lite matematisk hjälp, får se hur det går ihop sig. Och på fredag är det midsommar som jag troligtvis firar med familjen, får se vad som händer. :)

1 kommentar:

  1. Återigen: ett mycket fint och inspirerande hemmagjort kort.

    SvaraRadera