lördag 26 mars 2011

Ny lägenhet

Tjohej. Här kommer lite bilder av den nya lägenheten, vardagsrummet och sovrummet. Kokvrån har jag inte fotograferat, och nu blir bilderna inte bra eftersom det är mörkt. I veckan var min mamma och min syster här och åt middag, så då passade jag på att ta lite bilder. (Då hade jag ju ändå städat. ;)) Jag har inte fått upp några tavlor än, men det kommer snart förhoppningsvis.


Här är ena sidan av vardagsrummet. Fönstrena vetter ut mot gården, så därför föredrar jag att ha ganska heltäckande gardiner där, det blir så väldigt mycket insyn annars.. Soffan köpte jag för ett tag sedan, och den är jag väldigt nöjd med nu. Helt perfekt.


Här har jag placerat mitt matbord. Skönt att kunna ha det uppfällt för fyra platser om jag vill, utan att behöva bära runt det eller så. Men oftast har jag det nog nedfällt ändå, för det känns som om man har så mycket mera plats då, det blir lite trångt vid fåtöljen annars.


Här är mitt sovrum. De bilderna blev inte så bra, svårt att hitta kameravinklar tycker jag.


Mot väggen har jag min lilla skrivbordshörna. Hade sådan tur attmitt skrivbord precis fick plats mellan garderoberna och väggen. Dessutom har jag fått hit min synth. Känns jättebra!

2 kommentarer:

  1. Det ser ju alldeles strålande bra ut. Köket då?

    SvaraRadera
  2. å, inte avundsjuk alls. :/ En helt perfekt lägenhet ju!

    SvaraRadera