lördag 26 mars 2011

Update

Finally. Här kommer lite bilder från opera-resan till Sthlm, och om en stund ska jag även lägga upp lite bilder från den nya lägenheten. :)





Kungliga operan i Sthlm. Det gick inte alls bra att fotografera där inne, men här är i alla fall en suddig bild på en massa människor också.





Jag är lite annorlunda.. en av platserna jag ville besöka var kungliga biblioteket i Sthlm. Det gjorde vi, men jag måste säga att jag var lite besviken efteråt. Det var inte alls som jag trodde. Sen var vi på stadsbiblioteket också, den andra bilden, och det var lite mer som jag hade tänkt, men ändå helt inte.


Här är vandrarhemmet, Af Chapman, där vi bodde. (Skeppet) Hade aldrig hört talas om det förut, men det var riktigt trevligt. :)


Fin utsikt från skeppet.



Jättevacker solnedgång. Helt enkelt en toppenresa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar