torsdag 8 juli 2010

Jag har nyss lyckats med mitt första misslyckande..

Och ja, jag inser att det där kanske låter helt vansinnigt, men så är det i alla fall. Jag visste ju att det skulle komma någon gång, man kan ju inte få för sig att allt ska gå smidigt och lätt och bra jämt. Tänk om världen skulle se ut så, hur skulle man då lära av sina misstag?

Nej, det är faktiskt inte så farligt som det låter. Jag ha varit jättenöjd med mig själv idag eftersom jag gått upp väldigt tidigt, tvättat, bytt sängkläder, diskat och städat o.s.v. (Jag har flyttat tillbaka hem till mig och sagt hejdå till katterna för den här gången). Men när jag gick ner till tvättstugan för en stund sedan insåg jag att ett av mina plagg hade färgat av sig på en av mina favorittröjor. Jobbigt. :P

Nu är den inte lika favoritaktig längre..
Jag tänkte inte på att den ena tröjan (som för övrigt har ett ganska stort svart tryck) inte hade blivit tvättat tidigare, så när jag tvättade den med min andra tröja som är enfärgad blev det inte så bra.. Dels förstördes ju trycket delvis och min andra tröja blev hm.. jag vet inte, fläckig kanske man kan säga. Det syns inte så mycket om man inte tänker på det, men jag tänker på det.. :P Haha. Nåja, sånt är livet.

Idag ska jag nog ta en sväng förbi mina föräldrar, och så ska jag plugga. Det blir nog en bra dag ändå. Men först ska jag hämta den sista tvätten. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar