fredag 2 juli 2010

De båda katterna ligger och sover i varsitt hörn av rummet.
Det ser väldigt skönt ut måste jag säga.

Själv har jag varit ute i solen en stund idag, passat på att läsa en bok till min sommarkurs.
"Ett fall för Nalle" av Anna-Clara Tidholm. Ganska gullig bok, och den är säkert mysig att läsa som godnattsaga. Jag har dessutom hunnit se en film, ätit lite mat och ikväll ska jag på bio.

Jag var på bio i onsdags också och såg Eclipse. Den var bra, och jag gillar att den ändå stämmer överrens så pass mycket med boken. Ikväll blir det Beck istället.

Hade en helt underbar kväll igår med trevliga samtal, skratt och filmen "P.S I love you". Två vänner kom hem till mig och så fikade vi lite och hade väldigt trevligt trots den höga temperaturen i min lägenhet. :P

Sedan blev det en kvällspromenad bort till katterna, skönt med svalkan och att röra på sig lite.
Nu ska jag se om jag hittar en till bok. Ha en fin helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar