söndag 11 juli 2010

Hej!
Jag ska iväg alldeles strax, men jag tänkte att jag kunde lägga upp några bilder på katterna jag vaktade förra veckan. De är så söta. :)



I fredags träffade jag en nära vän, och eftersom vi antagligen inte kommer ses så mycket mer i sommar passade vi på att ha det lite trevligt. Vin, ost, vindruvor och kex och långa samtal. Hur mysigt som helst. Jag är inte så förtjust i vin egentligen, men nu har jag hittat ett som är gott att blanda ut med fruksoda, så det testade vi på. Och man blev väldigt mätt efter ett par digestivekex.. Hoppas att det kan göras om någon gång i framtiden. :)


Nu måste jag som sagt rusa, ska iväg och hälsa på en vän några dagar. Ha det bra!

2 kommentarer:

  1. Det är fusk att blanda ut vinet med fruktsoda! Men för övrigt lät det väldigt trevligt och såg framförallt väldigt gott ut!

    SvaraRadera
  2. Sicka söta katter jag har. ;)

    Det var väldigt trevligt och gott! Det får vi göra om. :)

    SvaraRadera