fredag 22 april 2011

Ledigt

Igår blev jag så gott som klar med examinationsuppgiften och det firade jag med att ta gårdags-eftermiddagen och denna dag ledigt. Härligt. :) Perfekt i det här vädret också, även om jag inte har varit ute så mycket. Förmiddagen började jag dock med frukost ute i min lilla trädgård eftersom jag köpte möbler dit häromdagen. Det var varmt och skönt!



Sen har jag varit och storhandlat med mamma och pappa. Och så träffade jag systeryster någon kort minut. Hon hade varit jättegullig och köpt med en present från weekenden i Edinburgh hon nyss kommit hem från. Blev jätteglad och överraskad.

Sen har jag ägnat eftermiddagen åt pyssel. Två kort har det blivit som ska skickas iväg om någon dag. Är nöjd faktiskt. :) Men tiden bara flyger iväg när man pysslar.. Och jag förstår inte, förut hade jag bara ett rum men nu när jag har två rum tycker jag att det blir lika rörigt när jag får härja fritt. Behöver skaffa något bättre sätt att förvara mina saker på bara, vet inte vad dock. Får fundera.









Nu känner jag ett stort behov av att äta, sen får jag se vad som sker. Kanske lite mer pyssel, annars en film. Funderade på att se Jesus Christ Superstar nu såhär i påsk, men jag har lyssnat igenom skivan tre gånger idag, så det kanske är att överdriva. :P Nåja, något hittar jag alltid på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar