tisdag 19 april 2011

Jag vill inte, vill inte, vill inte..
Tycker att det här med examinationuppgifter är ytters träligt. Och det säger jag på sådan jobbig närkinska jag bara kan.. eller nåt.

Igår var jag på universitetet i stort sett hela dagen, också jobbigt. Det beror nog lite på den här årstiden, när man ser hur fint det är ute vill man inte sitta inne och diskutera hela dagen, speciellt inte om man känner att man redan har diskuterat sakerna ett dussin gånger. Tog en promenad ner från universitetet genom Wadköping och stadsparken på vägen hem i alla fall, det var helt underbart väder. Sen tog jag mig hem till en vän för att bara ha det trevligt resten av kvällen, uppgiften orkade jag inte ens tänka på. Så efter mina 40 dagar utan godis och fika så tittade jag igår kväll på film, spelade spel och åt godis i trevligt sällskap.

I helgen var det också helt underbart väder, det blåste lite, men gjorde inte så mycket. Fick möjligheten att följa med en vän upp till Kilsbergen och det tackade jag inte nej till trots att jag borde ha pluggat. Men det är så fint i Kilsbergen, och det är så pass sällan jag kommer iväg dit, så jag tog chansen. Underbart med matlagning utomhus och vacker utsikt.



Nej, nu ska jag få lite mer ångest över den här uppgiften. Vill fortfarande inte. Jag kommer ingen vart, vet inte vad jag ska skriva och saknar helt och hållet motivation. Nu vill jag bara bli klar med den här kursen helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar