onsdag 5 januari 2011

Känner mig nöjd med mitt nya lite ordentligare jag. Eller vad man ska säga..
Som gör saker jag inte vill. Eller nej, det där lät fel. Fast ändå. Ett jag som försöker att låta bli att skjuta upp allt till morgondagen.. En del går faktiskt att göra idag. :)
(Men en del får man faktiskt skjuta upp lite.. det är viktigt att leva i nuet och bara vara ibland också) Får väl se hur länge det håller i sig..

Idag har jag pluggat med min klasskompis på stadsbiblioteket. Vi håller på att skriva en examinationsuppgift tillsammans, och jag är rätt nöjd. Tycker att vi samarbetar bra ihop, och vi har lite liknande idéer känns det som. Kanon, arbetet borde bli klart i tid. Dessutom råkade jag upptäcka attcaféet där har väldigt god chai latte, kan vara bra att veta till en annan gång!

Jag har dessutom handlat lite, lagat fem (5!) matlådor (känner mig helnöjd). Tränat lite, diskat (flera gåner, fast jag inte ville..) sett en film, hjälpt en annan klasskamrat, pratat med en kompis, städat undan lite, funderat på framtida pysselprojekt och tja, gjort en massa saker jag borde helt enkelt.

Imorgon är det trettondagsafton, och jag ska kanske till kyrkans julfest. Antagligen. Resten av dagen får jag se vad som händer. Antaglign plugg och kanske lite pyssel. Ha det fint.

2 kommentarer:

  1. Ja, pyssel! Pyssel, pyssel, pyssel. Fram med bilder bara. :)

    SvaraRadera
  2. Tyvärr blev det itne så mycket pyssel.. mer matlagning och spelande av wii samt julfest och plugg. Men till helgen! Då kommer det bilder. :)

    SvaraRadera