måndag 10 januari 2011

Jobbig dag

Bläh. Ibland har man dåliga dagar.. Ibland bättre. Min har nog varit av det mindre bra slaget idag.

Uppe aaaalldeles för tidigt tyckte jag, för att ta mig tillbaka till skolan efter julledigheten. Planeringen efteråt blev inte riktigt som jag hade tänkt, så jag passade på att besöka biblioteket för att letaefter lite böcker, tyvärr hittade jag inte dem jag skulle ha. Efter att ha halkat runt och haft mig kom jag i alal fall hem och skrev det sista på en inlämningsuppgift jag och en klasskompis skriver till skolan just nu. Efter att ha suttit några timmar, och jag hade verkligen gjort klart saker och ting så att jag var nöjd, fixat referenser och så, stänger jag ner dokumentet för att skicka över det till min klasskompis så hon kan lägga dit det sista. Självklart har jag råkatgör fel när jag har sparat, så de sista timmarnas arbete bara försvann. Var beredd att bryta ihop.

Jaja, jag gjorde i alla fall om arbetet och fick tillsist iväg det, sen tröstade jag mig själv med chokladpudding och en film. Nu är bara frågan var min kamera har tagit vägen, har förlagt den någonstans. Så bilden på mitt kort får vänta tills jag hittar den. Förhoppningsvis imorgon eller senare ikväll. Hoppas påen bättre morgondag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar