söndag 27 juni 2010

Sommar, sommar, sommar

Tjo!

Tänkte att det var på tiden att uppdatera.
Kom hem från ett väldigt trevligt scoutläger i tisdags, och sen dess har jag haft fullt upp.
Lite bilder från scoutlägret:



Pluggade väldigt mycket onsdag-torsdag eftersom jag hade blandat ihop inlämningsdatum för en skoluppgift, men jag hann i tid i alla fall. Under torsdagen passade jag också på att lämna blod och på kvällen firade jag att skoluppgiften var färdig med att träffa en kompis.

Och i fredags var det ju midsommar. Firade inte särskilt mycket, men jag var och åt färskpotatis och köttbullar hos mina föräldrar (gillar inte sill). Passade på att klä mig midsommarfin och tittade lite på dansandet vid midsommarstången i Karlslund.



Igår städade jag stora delar av lägenheten, rensade lådor och städade upp i garderoben lite och på kvällen spelade jag sällskapsspel, det var jättetrevligt.

Nu har jag just beställt dyra kursböcker till min ena sommarkurs, men förhoppningsvis kanske jag lär mig massor. Men nu känner jag att det börjar bli dags för lunch. Ha en fin dag i sommarvärmen. :)

3 kommentarer:

  1. Du skulle ju kommit upp och fikat med oss i Karlslund! Ser ut att vara ett fint ställe ni hade scoutläger på. Alltid vackert med vatten :)

    SvaraRadera
  2. Hihi, Karin, kommentaren ser ut att vara skickad kl 05.13 - är inte det lite väl tidigt till och med för dig?

    SvaraRadera
  3. Jo, nu är det visserligen så att tiden inte stämmer. Men när Anders jobbar förmiddag (som den här veckan) åker han ungefär den tiden och jag går (ibland) upp med honom. Uppe före tuppen alltså ;)

    SvaraRadera