fredag 11 juni 2010

Fin vecka

Idag kom regnet.
Men det gör inte så mycket, förhoppningsvis blir min lägenhet lite svalare då.

Jag har haft en bra vecka hittills, i måndags träffade jag två kompisar på kvällen och tittade på "Dagboken". Dessutom åt vi baguetter med brieost och salami (något nytt för mig, men det var jättegott). Ser fram emot nästa filmkväll.

Annars har jag mest tillbringat veckan här hemma i lägenheten, städat ordentligt, tvättat och lite sånt så att det är riktigt hemtrevligt igen. :) Det enda som saknas är väl doften av något nybakt, får se om jag kan fixa det någon dag. Jag har även hunnit med att njuta lite i solskenet och spelat lite frisbeegolf med några andra kompisar.

Igår tog jag en lång promenad ut till Naturens hus och testade den nya Solero-glassen. Kan verkligen rekommenderas. Kostade bara 10 kr, det var någon slags isglass fast med ananasbitar i. Väldigt gott. Jag gjorde klart den första inlämningsuppgiften till en av mina sommarkurser också, det kändes bra att ha den gjord.

Jag får väl se vad som händer idag.. jag har ju sovit bort ganska mycket av dagen, men det var skönt att få sova ut. Borde kanske plugga lite till, men jag är rätt sugen på att pyssla. Kanske blir en kompromiss. Eller så ligger jag och läser skönlitteratur hela dagen.. låter inte heller helt fel.

Mysigt med regn ibland. :)

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att pyssla låter bra ;) Det är mysigt att pyssla när det regnar ute :)

    /Christina

    SvaraRadera
  2. Nämen! Du har en blogg och säger inget! Kul att du också är en pysselmänniska. Förresten, grymt fina kort du gjort till bland annat studenten. Wee! En till rolig blogg att läsa. :)

    SvaraRadera