fredag 18 juni 2010

Hej hopp!
Det var ett par dagar sedan jag skrev.
Nu har jag i alla fall fått tillbaka internet hemma hos mig, och det känns bra.
Eftersom jag fick lite tid över när jag inte satt vid datorn (å vad hemskt det låter) så passade jag på att pyssla lite. Nu har jag snart bott i min lägenhet i ett halvår, så jag tyckte att det var på tiden med en skylt till dörren.



Och så har jag gjort ett till födelsedagskort. :)



Resten av veckan har jag mest tagit det lugnt och njutit av sommaren. Jag har dessutom varit på ett möte ute i Brevens Bruk och ätit god mat. Dessutom älskar jag utsikten man har huset där jag var, vattnet ligger bara någon meter från verandan. Härligt.



Det blev en sen kväll, och på hemvägen såg vi massor av hjortar. Tyckte att det var mysigt, har nog aldrig sett så många på en gång förut!
Annars har jag suttit lite barnvakt, träffat min bästa vän och idag har jag packat eftersom jag åker iväg på scoutläger imorgon. Ska bli kul, men jag hoppas på att vi får lite finare väder än det som är förutspått. Det återstår att se, skönt att komma ut i skogen ska det bli i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Men så vackert! Och vad fint du har gjort här på bloggen. Somrigt värre :)

    SvaraRadera
  2. Ja, väldigt vackert. :) Och jag tyckte att det var på tiden att det blev lite somrigt. ;)

    SvaraRadera