onsdag 2 juni 2010

Hemma i Sverige igen. :)

Kändes lite trist att lämna London, men det finns ju väldigt trevliga människor här i Sverige också. Hemresan gick bra, men det tog lite tid att ta sig igenom säkerhetskontrollen.. först hade jag antagligen något av metall på mig och sedan var det något skumt med min väska, men jag fick tillsist komma igenom i alla fall.

Igår hade jag sista seminariet för terminen, så nu har jag läst klart specialpedagogiken. I alla fall för den här gången. Det firades med en liten picknick i stadsparken tillsammans med trevliga människor jag har fått förmånen att studera både svenska och specialpedagogik med. Passade på att ge bort ett födelsedagskort till en av dem som fyllde år i måndags, men då var jag ju inte hemma. Lila blev det. :)



Gårdagskvällen ägnade jag bland annat åt att promenera omkring uppe i Karlslund där det både var grönt och fint. Fick lite myggbett, men det är ju sådant som hör sommaren till.








Idag tog jag sovmorgon för att fira sommarlovet. Nu börjar ju mina sommarkurser snart, men jag tycker att jag har sommarlov ett par dagar i alla fall. Sedan har jag gjort ett studentkort till en kusin som ska firas imorgon.




Nu är det dags att sova. :)

3 kommentarer:

  1. ...och jag har ställt upp det lila kortet som matchar kuddar och gardiner i vardagsrummet och tycker att det är hur fint som helst. Jätteglad blev jag för det!!! Och för téet :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt att du gillade det, det gör mig glad. :)

    SvaraRadera
  3. Du gör jättefina kort, Eva! :)

    SvaraRadera