lördag 16 januari 2010

Helg igen

Man kan faktiskt bo i min lägenhet nu.
Jag har säng, skrivbord, internet, bokhyllor med böcker, tv och ett bra bord med stolar.
Det känns skönt. Nu saknas bara gardiner för att få det lite mer hemtrevligt, och gardintyg köpte jag i torsdags så det kommer förhoppningsvis snart.

Hemtentan blev äntligen klar, hur skönt som helst! Nu återstår bara att se om jag får göra en komplettering eller inte. Ska göra en liten komplettering på min vfu-uppsats, förhoppningsvis hinner jag det imorgon.

Idag har jag varit och träffat mina scoutledarkollegor och fixat inför terminen som börjar nu på tisdag, det var trevligt. Vi gjorde en stor "Scoutkalender" (Julkalender - scoutedition) den blev jättefin. Tur att de andra kan rita så snyggt.

Nu är det dags för mig att sova så att jag kan orka med morgondagen, ska gå upp hyffsat tidigt så att jag hinner få saker gjorda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar